Saturday, September 10, 2011

What's up: Cherita Khairul 1

Dah hampir 2 minggu kita dalam bulan Syawal, dan dah 2 minggu juga la aku ade kat JB ni. So kita start cite pasal raya dulu la ea. Raya tahun ni, first time family kitorang sambut dekat KL belah abah. Dulu aku ingat raya kat KL mesti bosan giler. Tapi bila dah kumpul ramai2 dengan family belah abah yang ada 8 adik-beradik jadi meriah habis la kan. Seronok dapat duduk bersembang dengan sepupu2 lelaki yang dah lama tak jumpa. First day raya tu memang kitorang beraya sakan la, konvoi beraya rumah semua adik-beradik abah dekat KL. Cantik2 yop rumah diorang, ter-inspire la plak nak beli rumah sendiri *kuatberangan*. Tapi paling best bila raya rumah Pak Usu Jeff sebab ada portable piano. Hari tu baru je cakap nak main lagu depan family aku, sekali dapat main depan family abah, seronok yop!!! *bigsmile* Raya kedua aku dah balik JB, raya ketiga raya rumah atok kat Majidee plak lepas tu raya keempat aku dah naik KL balik sebab nak teman Syira ambil exam IELTS dia.

05/09/2011 ulangtahun kelahiran yang ke-22, seperti biasa 3 orang kawan aku ni memang tak pernah miss wish birthday aku sejak dari sekolah rendah lagi sampai la sekarang. Thanks Syafi, Biela, Farahain. Aku je yang segan2 nak wish birthday diorang, korang kenal aku kan *hehehe*. Minggu kedua raya baru aku start keluar beraya dengan member2 sekolah lama aku. This year tak berapa galak sangat beraya sebab kawan2 aku ramai gak yang dah start kerja, so kitorang beraya waktu malam je. Pagi2 aku jalan2 dengan mereka2 yang seangkatan dengan aku la *kamimasihbelajar*. Tak kisah la kan sebab the idea is untuk mengeratkan silaturahim, jumpa balik kawan2 lama tanya khabar and stuff. Sebelah paginya kitorang macam biasa la, benda wajib kalau aku ajak keluar mesti main bowling, tengok wayang. *smile* Sambil jalan2 tu aku pun snap la satu dua gambar, saja-saja nak asah skill photography dengan cari idea untuk menulis. So kat sini aku share la beberapa gambar aku dengan kawan2 sekolah aku. (^_^)





Khairul

1 comment:

ryu shin ah said...

aku tak pernah miss ea mad? haha.. yg pntg, make sure, next year dtg raye umah aku.. klu xde, siap.. haha=D