Saturday, June 6, 2009

Happy Besday Danial!!!


Wahh... my lil bro dah besar seh, genap 8 tahun die hari ni (6 JUN 2009). Dia ni memang sangat nakal dan hyperactive. Punye la nakal sebab suke amik barang orang pastu die berangan ntah ape2 dengan barang2 tu. Pastu kalau aku balik sure die cakap “Angah, bang! Bang!” maksud die nak main counter strike la. Dah install kat computer rumah tapi kalu orang suruh stop, die lari plak masuk bilik aku, tak pasal2 laptop aku plak jadik mangsa.. aduyai~

Senakal-nakal Si Kecik ni pun, bleh diharapkan juga kekadang, “Danial, tolong bukak kipas”, “Danial, amikkan remote tv”, “Danial, nak sikit air” (kalau aku mintak dapat, kalau kakak die mintak nnt die buat muke). Si Kecik ni kalu bleh 24 hours nak tgk cartoon, main game (macam aku time kecik2 la) =p. Si Kecik ni la penyeri and penghibur dalam family ktorg, kalu die takde sure sunyi gler rumah. So yang paling terbaru, gigi die baru patah!!! Hahaha. Tak nak panggil Kecik lagi, panggil Gongak plak... kui3

Ape-ape pun, “HAPPY BESDAY DANIAL”

Khairul

6 comments:

Unknown said...

salam singgah...sempai..haha

Berfikir Sejenak said...

Hai Skem... apa cerita terkini?

A.KHAIRUL said...

to acap: thanks sebab melawat... ape cerita sekarang??

to Ckg Yazid: cerita terkini ea.. masih single and available... tengah tunggu result final exam, InsyaAllah awal bulan july ni keluar.

Berfikir Sejenak said...

Awk kt mana, buat apa, ceritalah skit.

A.KHAIRUL said...

saya ade kat JB skang ni, duk rumah je baca buku kalau boring kluar gi jalan2... baru je habis buat program International Baccalaureate kat Kolej Mara Seremban... Bile fly tak tau lagi, tgk result awal july ni... sangat berdebar2... Ade jugak plan nak gi SDAR, tp tak tau bile...

r a y z i n i e said...

heyt.cukup baju tu ntuk adik ko. =)