Thursday, June 18, 2009

"Diary Batch 3"



Come to think of it, I didn’t write anything for “Diary Batch 3” hahaha... Hish banyak bende nak cakap ni... 2 years in KMS bleh kate seronok, but 7 years in Seremban tak seronok pun... =) (Jangan marah ye orang Seremban)... Apa best sangat duduk KMS ni?? Bangunan lama je... Padang pun tak de... Ni la aku nak story pasal KMS...

1. Duk KMS best sebab aku bleh tengok wayang bila2 masa. Ada sekali tu dah gian sangat nak tengok wayang, habis IRP je petang terus jalan gi T1 tengok ‘Talentime’ sorang2... =P

2. Duk KMS best sebab bleh jalan (kekadang ber’jogging’) gi NKI BISTRO hari2.

3. Duk KMS best sebab ade LAKE GARDEN, sangat cantik (^_^)

4. Duk KMS best sebab Cikgu-cikgu die rocks, kate orang berjiwa ‘muda’, SUKE SHARE CERITA and sangat penyayang

5. Duk KMS best sebab dapat belajar main guitar and keyboard dengan Ghazi (thanks dude)

6. Duk KMS best sebab once a month kitorg tengok movie seram ramai-ramai kat bilik terjerit-jerit sampai hilang suara. (agak-agak sape?? Hehehe)

7. Duk KMS best sebab ade classmates yang sporting M31 (kluar gi JJ main bowling, bwat BBQ, celebrate besday, Terengganu trip)

8. Duk KMS best sebab dapat 74 new friends

9. Duk KMS best sebab dapat “mandikan” Shahir & Awe masa besday diorg... muahaha *evil laugh*

10. Duk KMS best sebab aku suka jumpe kawan2 aku KU SAYANG DAK BATCH

Kepada mereka yang mengenali aku yang kerdil ini, thank you so much kerana sudi berkawan dengan orang yang tak banyak cakap ni. Paling tak bleh aku lupe, peristiwa lupa nama beberapa orang girls masa majlis maaf-maaf.... Sorry sesangat (~_~) Nervous sangat sampai lupe nama plak, malu giler... Apa-apa pun semoga SUKSES di masa hadapan, salam mesra, salam sayang, salam perpaduan...

Khairul@Chang

6 comments:

fatiN wahaB said...

ko still x pulangkkan baju ku sayang dak batch aku nyer

ceria seindah suria said...

kalau nak list bende2 ttg kms ni mmg byk lah..
huhu..aku windu gile kms..

A.KHAIRUL said...

hehehe baju tu aku dah bg org lain dulu... sorry dear~ =P

aku puas pk ape nak tulis psl KMS.. last2 dapat 10 tu je... T_T

doofus said...

i wrote sumthing on DIARY B3 but it's nt publishd... haha..

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

A.KHAIRUL said...

terima kasih untuk yang sudi membaca.