Tuesday, September 22, 2009

Salam Aidilfitri

Walaupun pada saat-saat akhir raya di INDIA terpaksa di postpone daripada hari AHAD ke hari ISNIN, tapi saya masih BAHAGIA huhuhu. Berkesempatan call family di pagi Hari Raya MALAYSIA. Pengalaman beraya di INDIA:

Tak sempat sembahyang raya, sebab ingat start sembahyang pukul 8.45pagi, sekali start sembahyang 7.45. Salah BAYLEE sebab kacau aku tidur last night sampai aku jadi ‘bengong’ skit. Ahaks.

Pergi jamuan Raya di Premier Greenwood, student KMS yang ada cuma aku, SYITAH, SHERA and NA’IMAH (yang lain beraya di Davangere). Walaupun berempat still enjoy. The food was delicious. Dressing aku yang agak kurang kacak, kalau mak nampak mesti marah, so terpaksa edit sedikit gambar. *smile* Agak panas, dengan berbaju Melayu lagi, so aku balik awal.

Lepas Zuhur, keluar dengan Baylee pergi MANIPAL LAKE. The place is great, very nice, bleh naik boat... BUT... ade banyak sangat anjing la. Nasib baik ade Baylee. Sebab anjing tu macam syiok kat kitorg, so ktorg decide balik awal.*grin*

Petang lepas Asar pergi main Futsal dengan batchmates MBBS. Puas giler, tak payah nak berebut court. The other day sempat main cricket dengan locals. Datang INDIA kalau tak main cricket rugi la beb. Hehehe. And malam ber’skype’ dengan budak-budak kat US. Seronok sakan.

"Salam Aidilfitri, Maaf Zahir Batin"

Khairul

No comments: