Tuesday, September 7, 2010

Reunion | Futsal | Birthday

Lepas setahun tak balik Malaysia, tak ada la banyak sangat yang berubah kat bumi JOHOR ni. Rumah aku je kot yang berubah banyak. I like =) Target aku balik kali ni memang nak makan puas-puas. Rojak Singapore dah, mee rebus dah, ada 3 minggu lagi untuk aku ‘melantak’ makanan Malaysia. Rindu yop!!!

Lepas tu beberapa hari lepas aku ada keluar berbuka dengan kawan-kawan masa sekolah rendah. Tak ada la ramai mana yang datang, dalam 14 orang ada. Meriah yop!! Almaklum lama tak jumpa, semua dah lain. Ada yang dulu paling tiinggi masa sekolah rendah lepas tu sekarang, alahai~ comelnya *senyum*.

Sambil-sambil makan tu borak-borak pasal life sekarang. Ada yang dah jadi pilot, ada yang dah jadi assistant manager, ada yang dah kerja, ada yang tengah buat praktikal, ada yang sibuk besarkan badan, yang paling aku bangga dengar ada seorang member aku ni dah ada business sendiri, pakai BMW sendiri !!! Wah~ I’m so proud of them.

Lama juga la ktorg duk sembang kat McD tu. Macam-macam cerita keluar. Cerita kena rotan, cerita gossip sekolah rendah, cerita tidur dalam kelas sampai air liur pun keluar!!! *erk* Masa aku beli air for the 2nd time, cashier McD tu tanya “lama lagi ke nak duk sini?” hahahaha.. 8.30pm baru ktorg blah.

Tak habis lagi. Malam tu pukul 11pm member ajak main futsal pula. Pergh lama tak main, tercungap-cungap aku. Pukul 1 pagi habis main, lepas tu pergi makan kedai mamak pula. Sambung cerita lagi sampai la pukul 4 pagi. Gila ‘kentang’ aku malam tu. Balik-balik tengok facebook,

WALAWEYYY, BIRTHDAY AKU SEH!!!

Aku memang betul-betul tak perasan. Memang first time la tak perasan birthday sendiri. Lepas Subuh, oleh sebab kepancitan yang teramat sangat, aku terbongkang tidur sampai la tengah hari. PENAT. Tapi apa-apa pun, aku seronok jumpa kawan-kawan lama dan hadiah birthday aku tahun ni adalah ‘DAPAT JUMPA DIA ORANG SEMUA’

Khairul

No comments: