Thursday, August 13, 2009

Betul Juga Cakap Mak


Hari ni mak tegur aku, maybe pasal hari tu bila mak nampak aku emo sangat dengan text message seorang rakan. Mak cakap, “awak tu nak jadi doctor nanti, jumpa masyarakat.... mana boleh macam tu. Kalau tak suka cakap la baik-baik.” Aku cuma balas, “orang tu pun kena la tengok masa juga. Time orang dengan family jangan la kacau,” kemudian aku diam. aku memang tak suka and malas nak reply sms orang, so pepaham la ye. Zero Deux Six dan kawan perempuan (hehehe) terkecuali. Tapi dengan diorg yang terkecuali ni pun bukan selalu aku text, setahun sekali je kot. Lepas mak tegur aku, lama aku fikir ape yang mak cakapkan tu, betul juga cakap mak. Dia mak kita kan, sapa lagi yang berani cakap direct macam tu kalau tak mak kita, so bila dah kena tegur tu pepandai la ubah, tak gitu cik amad. So, pada mereka yang berkenaan, minta maaf la kalau tertunggu-tunggu aku reply sms tak sampai-sampai. Sorry sebab ber'emosi' sangat bila dpt text dari korang. (Cewah minta maaf macam time raya la plak). Ape-ape pun, nak dekat puasa ni, Selamat Menyambut Ketibaan Ramadhan.

Khairul

No comments: