Saturday, December 5, 2009

India Chapter: Part4



A minute ago, baru lepas call rumah. Tak ada nak cakap apa sangat pun, just nak sembang-sembang dengan family. Paling best cakap dengan Danial. Danial yang suka merajuk, and along yang suka buat Danial merajuk. HAHAHAHA.

Last night, ada MMMC annual dinner. Ada awards untuk Distinction students and 100% attendance *senyum* (ada makna). When I think about it, aku tak pernah pun dapat award gempak-gempak untuk academic sejak dari sekolah rendah, tapi sejak dari sekolah rendah gak la aku asyik berangan bila la dapat naik pentas amik award-award special macam tu. Keep dreaming and make reality. InshaAllah akan ada masa dia nanti.

Last Tuesday, tetiba di serang DEMAM... Nasib baik cepat-cepat amik ubat, so lepas mendapat rehat/tido yang lebih, akhirnya Berjaya survive untuk terus hidup pada keesokkan harinya. (^_^).

Last week baru lepas Block exam. Nak kata susah sangat tak juga, senang pun tak juga. Tapi yang pasti aku sangat sangat sangat ‘berdebar-debar’ tunggu result nak kuar. Macam dah bleh agak je~. Kalau prediction aku ni salah, nanti ada satu post pasal block exam plak. Hehehe.

Last month, kitorg (aku, farid, syazwan, redza) sibuk cari rumah sebab after 6 months, ktorg kene move out duduk luar. Cari punya cari jumpa la satu rumah baru yang lawa dan sangat besar. Mula-mula macam tak nak sewa sebab mahal sangat, tapi bagi aku ok la sebab sorang nak satu bilik kan so sacrifice sikit la. Benda last yang aku nak story, aku sudah ada vespa!!! Hahaha. Tak pernah terfikir aku akan bawak vespa. Cerita pasal vespa pun akan ada dalam post yang akan datang. *smile*

Khairul

2 comments:

Sabrina said...

tak pernah dapat academic award sejak dari sekolah rendah?? habis, kat almari kaca berlambak tu apa????

A.KHAIRUL said...

tu setakat nombor 3... Mane ada terbaik matematik, sains, bahasa malaysia, bahasa inggeris... untuk one particular subject, tak pernah la~