Sunday, January 27, 2019

I'm Back, Hello 2019!!!


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani


What's up people!!! I am back into writing again. This time much wiser and educational InsyaAllah*smile*. SubhanAllah, bertahun rasanya sudah tidak menulis di dalam blog sonofanwar ini. Rasa seperti perlu meminta maaf pada diri sendiri kerana gagal berikan komitmen dalam penulisan blog selepas mula bekerja. Maafkan saya wahai diri yang lalu, alasan sibuk bekerja bukanlah satu sebab yang kukuh untuk membiarkan blog ini berdebu didalam sarang.

Untuk comeback penulisan kali ini, saya memilih untuk memulakannya dengan bercerita tentang apa yang berlaku dalam kehidupan saya sepanjang beberapa tahun lepas. Bila fikir-fikir balik, eh macam banyak pula benda nak diceritakan. Daripada saya bertunang, kemudian berkahwin, bekerja sebagai doktor pelatih, mendapat anak sulung, cubaan untuk berniaga, latihan doktor siswazah, mendapat anak kedua sampailah ke sekarang.

Tujuan saya menulis sama juga seperti dahulu, untuk berkongsi pengalaman dan pada masa yang sama untuk kita sama-sama muhasabah diri tentang cara kita melalui kehidupan seharian kita. Untuk anda yang membaca, doakan supaya saya mampu untuk kembali istiqamah dalam penulisan blog InsyaAllah. Itu saja setakat ini, hingga ke posting seterusnya. 

Dr A.Khairul



No comments: